PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Przed złożeniem zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta celem uzyskania informacjo dotyczących kosztów dostawy. Dostawa realizowana jest kurierem.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Jaki jest czas wysyłki zamówień?
Kompletne i opłacone zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia! Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następnym dniu roboczym.
Czy można zobaczyć produkty stacjonarnie?
Tak, zapraszamy do specjalnie przygotowanej w naszej siedzibie strefy Klienta. Na miejscu można obejrzeć i przymierzyć wszystkie produkty, dokonać zakupu lub odebrać zamówienie złożone online.
Czy trzeba rejestrować konto, aby dokonać zakupów?
Nie, rejestracja konta nie jest wymagana i można dokonać zakupów bez zakładania konta.