Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Klubben Polska sp. z o. o., z siedzibą w Cielu przy ul. Toruńskiej 12, 86-005 Białe Błota, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000193380 i posługująca się numerem NIP: 9532471466 zwana dalej "Spółka". Kontakt ze Spółką w sprawie ochrony danych osobowych jeż możliwy pod adresem e-mail: ado@klubben.pl
II. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności, Spółka przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdzie Pan/Pani wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.
W celu dokonania wyceny oraz realizacji zamówienia przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
W celu rozpatrzenia reklamacji/zwrotu/wymiany przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
imię i nazwisko (jeżeli zostanie podane),
adres e-mail,
numer zlecenia,
ewentualnie adres zamieszkania — jeżeli następuje zwrot pieniędzy,
ewentualnie numer rachunku bankowego — jeżeli następuje zwrot pieniędzy.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
W celu przesyłania powiadomień e-mail o komunikatach w panelu klienta przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
adres e-mail,
numer zamówienia,
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest informowanie klienta o czynnościach związanych z realizacją zamówienia w celu podwyższenia komfortu korzystania z serwisu);
W celu kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją zamówienia przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
numer telefonu,
numer zamówienia
imię i nazwisko
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
W celu wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, takich jak np. przechowywanie dokumentacji księgowej przez 5 lat, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa;
W celu przechowywania nieopłaconych zapytań przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
— może się bowiem zdarzyć, że decyzję o realizacji zamówienia podejmie Pan/Pani po pewnym czasie od otrzymania wyceny. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest umożliwienie zawarcia umowy przez określony czas bez konieczności powtarzania wyceny);
W celu badania satysfakcji z oferowanych usług przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
adres e-mail,
numer zamówienia
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest poznanie opinii klientów na temat świadczonych usług, aby dostosować je do potrzeb i oczekiwań zainteresowanych);
W celu udzielenia rabatu (po udzieleniu zgody wynikającej z przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną) przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
imię,
nazwisko
adres e-mail.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
imię i nazwisko (jeżeli nazwisko zostało podane) lub ewentualnie firmę,
adres zamieszkania (jeżeli został podany),
numer PESEL lub numer NIP (jeżeli został podany),
adres e-mail,
IP,
numer zlecenia.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić, dochodzić lub bronić się przed roszczeniami, w tym klientów i osób trzecich);
W celu archiwalnym i dowodowym przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
— na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów o znaczeniu prawnym. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść pewnych faktów związanych z realizacją usług, np. gdy jakiś organ państwowy tego zażąda);
W celu analitycznym, tj. badania i analizowania aktywności na stronie internetowej należącej do Spółki, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
data i godzina odwiedzin strony,
rodzaj systemu operacyjnego,
przybliżona lokalizacja,
rodzaj przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony,
czas spędzony na stronie,
odwiedzone podstrony,
podstrona, gdzie wypełniono formularz kontaktowy.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest poznanie aktywności klientów na stronie internetowej);
W celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej przetwarzamy takie informacje tekstowe (cookies zostaną opisane w odrębnym punkcie). Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (przy pierwszym wejściu na stronę internetową pojawia się zapytanie o zgodę na wykorzystanie cookies);
W celu administrowania stroną internetową przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
— dane te są zapisywane automatycznie w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu ze strony należącej do Spółki. Administrowanie stroną internetową bez użycia serwera
i bez tego automatycznego zapisu nie byłoby możliwe. Podstawą
prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem
Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony
interes (w tym przypadku interesem Spółki jest administrowanie
stroną internetową);
III. Cookies
-
Spółka
na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty,
wykorzystuje tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe,
zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym
urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz
system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).
-
Cookies
spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej,
najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej
(jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt):
-
zapewnianie
bezpieczeństwa —
pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania
użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych
użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
-
wpływ
na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej
— pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie
działała i aby można było korzystać z funkcji na niej
dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu
ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim
można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
-
stan
sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak
odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które
podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również
identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach.
Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji”
pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania
stron;
-
utrzymanie
stanu sesji —
jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies
umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na
inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
-
tworzenie
statystyk —
pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak
wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają,
które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki
temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej
działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia
aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia
Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania
statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może
również służyć, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami
cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych
treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej
sieci;
-
korzystanie
z funkcji społecznościowych
— na stronie internetowej posiadamy tzw. pixel Facebooka, który
umożliwia polubienie naszego fanpage’a w tym serwisie podczas
korzystania z witryny. Jednak, aby to było możliwe, musimy
korzystać z plików cookies dostarczanych przez Facebook.
-
Pana/Pani
przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie
cookies w Pana/Pani urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie
prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie
życzy Pan/Pani sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu
strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce
internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę
plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym
zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
-
Szanując
autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej,
czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub
ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość
poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej podstronie,
dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu
z funkcjonalności, ograniczeń w polubieniu strony na Facebooku
etc.
IV. Prawo wycofania zgody
-
Jeżeli
przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć — wedle własnego
uznania.
-
Jeżeli
chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie
danych osobowych, to w tym celu wystarczy:
3.Jeżeli
przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie
zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych
osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu
cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego
przetwarzania.
V. Wymóg podania danych osobowych
-
Podanie
jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od
Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie
określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić
Pana/Pani oczekiwania w zakresie korzystania ze sklepu internetowego klubben.pl
-
Aby
złożyć zamówienie w serwisie, konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, numeru telefonu dla kuriera oraz
adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie zawrzeć oraz
wykonać umowy sprzedaży.
-
Aby
mógł/mogła Pan/Pani otrzymać fakturę za usługi, konieczne jest
podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym, a zatem
imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub adresu
siedziby, numeru NIP — bez tego nie jesteśmy w stanie prawidłowo
wystawić faktury.
-
Aby
móc się skontaktować z Panem/Panią telefonicznie w sprawach
związanych z realizacją usługi sprzedaży, konieczne jest podanie numeru
telefonu — bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu
telefonicznego.
-
Aby
mógł/mogła Pan/Pani otrzymywać rabaty na przyszłe usługi,
konieczne jest podanie imienia i adresu e-mail — bez tego nie
jesteśmy w stanie przesyłać kodów rabatowych.
Odbiorcy
danych osobowych
-
Jak
większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Pana/Pani dane osobowe
współpracującym z nami prawnikom, którzy realizują usługi,
firmom obsługującym szybkie płatności, firmie kurierskiej, firmie
hostingowej, firmie odpowiedzialnej za wysyłanie komunikatów sms,
a także firmie ubezpieczeniowej (gdyby zaszła konieczność
naprawienia szkody).
-
Oprócz
tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego
przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli
przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom, czy to
publicznym czy prywatnym. Dlatego niezmiernie trudno nam
przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia
danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniamy, że każdy
przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy
bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać
informacji osobie nieuprawnionej.
-
Przekazywanie
danych osobowych do Państw trzecich
-
Jak
większość przedsiębiorców, korzystamy z różnych popularnych
usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak
Facebook, Microsoft, Google czy Zendesk. Firmy te mają siedziby
poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są
traktowane jako państwa trzecie.
-
RODO
wprowadza pewne ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do
państw trzecich, ponieważ skoro nie stosuje się tam, co do zasady
przepisów europejskich, ochrona danych osobowych obywateli Unii
Europejskiej może być niestety niewystarczająca. Dlatego też
każdy administrator danych osobowych ma obowiązek ustalić
podstawę prawną takiego przekazywania.
-
Ze
swojej strony zapewniamy, że przy korzystaniu z usług i technologii przekazujemy dane osobowe wyłącznie podmiotom ze
Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do
programu Privacy Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji
Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. — więcej na ten temat można
przeczytać na stronie Komisji Europejskiej dostępnej pod adresem
https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl.
Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield,
gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii
Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych
technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.
-
W
każdej chwili udzielimy Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie
przekazywania danych osobowych, w szczególności, gdy kwestia ta
budzi Pana/Pani niepokój.
-
W
każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do uzyskania kopii
danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.
-
Okres
przetwarzania danych osobowych
-
Zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Pana/Pani
danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który
jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie
Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub
zniszczone.
-
W
sytuacji, gdy nie potrzebujemy wykonywać innych operacji na
Pana/Pani danych osobowych niż ich przechowywanie (np. gdy
przechowujemy treść zlecenia na potrzeby obrony przed
roszczeniami), do momentu trwałego usunięcia lub zniszczenia
dodatkowo je zabezpieczamy — poprzez pseudonimizację.
Pseudonimizacja polega na takim zaszyfrowaniu danych osobowych, czy
też zbioru danych osobowych, że bez dodatkowego klucza nie da się
ich odczytać, a zatem takie informacje stają się całkowicie
bezużyteczne dla osoby nieuprawnionej.
-
Odnośnie
poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie
informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:
-
trwania
umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu
zawarcia i wykonania umowy;
-
3
lat lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
(długość okresu zależy od tego, czy obie strony są
przedsiębiorcami, czy też nie);
-
5
lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze
spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
-
do
czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak
nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych na podstawie zgody;
-
do
czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu
przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów
marketingowych;
-
do
czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie
dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania
cookies i administrowania stroną internetową.
-
Okresy
w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy
przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub
niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdej
zawartej umowy wiązałoby się z istotnymi trudnościami
organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem
finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia
danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tych procesem.
Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Pana/Panią z prawa do
zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.
-
Dodatkowy
rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na
potrzeby wykonania umowy jest podyktowany tym, że hipotetycznie
może Pan/Pani zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem
terminu przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym
opóźnieniem lub może Pan/Pani błędnie określić termin
przedawnienia swojego roszczenia.
-
Uprawnienia
podmiotów danych
-
Uprzejmie
informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:
-
dostępu
do swoich danych osobowych;
-
sprostowania
danych osobowych;
-
usunięcia
danych osobowych;
-
ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
-
sprzeciwu
wobec przetwarzania danych osobowych;
-
przenoszenia
danych osobowych.
-
Szanujemy
Pana/Pani prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych
i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym
stopniu.
-
Wskazujemy,
że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem
w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić
Panu/Pani ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy
uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
-
Odnośnie
prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili
przysługuje Panu/Pani prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu
danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
Administratora Danych Osobowych (zostały one wymienione w punkcie
III) w związku z Pana/Pani szczególną sytuacją. Musi Pan/Pani
jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić
uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że:
-
istnieją
prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne
w stosunku do Pana/Pani interesów, praw i wolności lub
-
istnieją
podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-
Ponadto
w każdej chwili może Pan/Pani wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania
w tym celu.
-
Swoje
uprawnienia może Pan/Pani zrealizować poprzez:
-
Prawo
do wniesienia skargi
Jeżeli
uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane
niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Postanowienia
końcowe
-
W
zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności
obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
-
O
wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności
zostanie Pan/Pani powiadomiony/powiadomiona drogą e-mailową.
-
Niniejsza
Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.